Trial by Water
Pasukan ini menjalankan dua loji cuci pada masa yang sama, tetapi pam air tidak berfungsi, menjadikan tarahan itu takungan berlumpur. Dave beralih kepada pelombong tempatan untuk mendapatkan bantuan ketika kru itu cuba mengumpulkan emas yang cukup.