On the Gold Again
Dave diuji positif untuk COVID dan mengharapkan mekanik pasukan Nathan dengan cari gali solo jauh ke belantara Alaska. Kembali di Valdez, kerosakan peralatan memaksa orang baru Andrew untuk tampil dan menyelamatkan emas pasukan.