Risky Business
Di Alaska, langkah Dave yang berisiko dengan loji cuci membawa bencana. Kemudian, dengan dorongan terakhir yang besar untuk menutup musim bakal bermula, seorang ahli kru mempertimbangkan untuk bergerak lebih awal.