The Sayre Specters
TAPS dan penyiasat jemputan, Samantha Hawes dan Dustin Pari dipanggil ke rumah agam di Pennsylvania selepas kakitangan dan tetamunya melihat peningkatan aktiviti paranormal. Siasatan pasukan TAPS menemui rahsia besar tentang rumah yang penuh tragedi ini.