Keeper of the Light
Pasukan TAPS bersatu semula dengan Amy Bruni, Adam Berry dan Kris Williams di Florida apabila pameran baharu meningkatkan aktiviti paranormal di Rumah Api Pensacola. Mereka ingin memastikan pengunjung mereka takkan diancam roh-roh yang tidak tenteram.