On Hallowed Mound
Satori Hawes dan Cody DesBiens menyertai TAPS dengan menyiasat rumah berhantu yang dibina di atas bukit suci. Stephanie Boswell, cef pastri yang terkenal dan juri Food Network juga menyertai siasatan tersebut apabila pasukan TAPS berdepan dosa masa lalu.