Preserved Foods
Adakah produk jeruk tradisional tidak baik untuk kesihatan? Beberapa penyelidikan menunjukkan bahawa makanan masin boleh melegakan kegelisahan, mengurangkan kemarahan, dan mengimbangi emosi kita.