Tempeh & Fermented Foods
Flora usus yang sihat membantu mengimbangi perubahan emosi. Makanan yang diperam secara semula jadi dan kaya dengan probiotik seperti tempe & sauerkraut boleh mengatur usus & kesihatan emosi.