Bread
Apabila anda mengalami ketakutan atau kebimbangan, adakah anda memerlukan roti atau pencuci mulut yang lazat? Ketahui bagaimana makanan tinggi karbohidrat seperti roti boleh mengubah dan mempengaruhi mood anda.