Bristol's Rustic Retreat
Aubrey dan Bristol bertukar kerja semasa mereka mengubah suai rumah bandar Vegas. Kali ini, Aubrey mengendalikan pembinaan manakala Bristol mencuba reka bentuknya dengan mencipta tema desa, termasuk dinding kayu dan siling rasuk.