Design Nightmare
Aubrey dan Bristol menghadapi mimpi ngeri reka bentuk selepas rumah empat bilik tidur, tiga bilik air milik seorang wanita mencecah pasaran pada harga yang jauh lebih rendah daripada rumah di kawasan itu.