Bold Blue Condo
Aubrey dan Bristol mengubah suai kondo di luar Vegas Strip. Aubrey mengubah ruang tamu menggunakan warna berani dan mengembangkan dapur. Sorotan sebenar flip ialah mandian utama, yang mendapat baik pulih sepenuhnya.