May I Have More Storage?
Aubrey dan Bristol menangani kondo dengan kekurangan simpanan yang besar. Mereka mencipta sudut makan dengan rak gaya cubby dan mengubah ruang tamu dengan menambah pendiangan pop-keluar diapit dengan kabinet dan rak.