Checking In to Hotel 1928
Sebelum dibuka kepada orang awam, Chip, Jo dan Ben tunjukkan setiap tingkat yang diubahsuai untuk tunjukkan transformasi yang menakjubkan dilalui bangunan bersejarah yang pernah terbiar, sebelum ia jadi Hotel 1928 yang mewah, projek terhebat Chip dan Jo.