We’re in the Hotel Business!
Chip dan Joanna Gaines ada idea besar untuk ubah bangunan bata lama menjadi hotel butik di pusat bandar Waco. Sebelum perobohan bermula, mereka mesti buat keputusan reka bentuk yang sukar untuk bilik tamu, sambil mengekalkan elemen seni bina bersejarah.