Jo selesaikan reka bentuk untuk seluruh hotel, dan Chip memulakan perobohan. Mereka mendapati bahawa mengubah seni bina berusia seabad menjadi sebuah hotel butik 33 bilik membawa cabaran yang tidak dijangka yang memerlukan perubahan reka bentuk dan lif.