Creating Unique Spaces
Chip dan Jo fokus kepada ruang awam dengan elemen reka bentuk yang tersendiri di restoran, lobi, perpustakaan dan suite kumpulan, dan Chip mendapat penemuan yang jarang ditemui untuk perpustakaan hotel.