Across the Line
Lev dan Ash pergi ke Peshwar untuk destinasi terakhir mereka. Mereka meneroka hubungan Bollywood di bandar ini. Kemudian, mereka menjenguk Taxila dan Skardu dan berkhemah di padang pasir yang paling tinggi dan paling sejuk di planet ini.