The Land of High Passes
Lev dan Ash mengembara melalui Ladakh, tanah tinggi di hujung paling utara India. Sepanjang perjalanan, mereka diperkenalkan dengan budaya masyarakat Balti, menunggang kuda, bermain polo di kampung terpencil dan menghadapi keadaan dingin.