The Two Punjabs
Lev dan Ash mengembara ke kuil Emas di Amritsar, menikmati sarapan lazat, mencuba gusti lumpur dan seni pertahankan diri Sikh. Di Lahore, mereka bertemu pengarang Salman Rashid, menikmati hidangan Sufi Qawwali sebelum menaiki kereta api tertua Pakistan.