Combat Surgeon / Iguana Hunter
Mike Rowe berlatih sebagai pakar bedah trauma menggunakan senario hiper-realistik dan peralatan khusus . Kemudian dia mengawal sekumpulan iguana yang menyerang yang menimbulkan risiko kesihatan kepada manusia di pantai Florida.