Jellyballer / Epoxy Installer
Mike Rowe menyertai kru nelayan generasi keempat di Georgia menuai ubur-ubur untuk makanan, pekerjaan yang dikenali sebagai "Jellyballing." Kemudian Mike membantu pasukan bapa-anak memasang lantai epoksi di sebuah restoran sebelum makan malam.