Rock Sucker / Mountain Carver
Mike menyedut batu dari bumbung perindustrian dengan vakum besar. Kemudian dia ke Black Hills untuk mengukir monumen terbesar dunia: Crazy Horse. Kedua-dua cerita melibatkan beberapa generasi yang bekerja bersama untuk meneruskan cita-cita hidup mereka.