Scammed On
CeCe rapat dengan seorang lelaki dalam aplikasi janji temu. Lelaki itu meminta wang untuk perniagaannya, dan CeCe beri dengan senang hati. CeCe abaikan petanda buruk itu kerana dia mahu percayakannya, tetapi dia menjadi seorang lagi mangsa penipuan cinta.