Reptile Cult
Ketua kultus dalam talian, Sherry Shriner berhubung melalui YouTube dan menguruskan pengikutnya melalui Facebook. Apabila seorang pengikut mati ditembak, tumpuan diberikan kepadas Sherry dan pengaruhnya ke atas para pengikutnya.