Dangerous Game
Aubrey Peal, 14 tahun, menggunakan aplikasi untuk mencari peminat permainan video. Dia berkawan dalam talian dengan lelaki bernama Jason, yang mahu membunuh diri. Dengan rasa prihatin, Aubrey setuju bertemu Jason tanpa menyedari niat jahat Jason.