Revenge Porn
Chrissy Chambers dan teman wanitanya, Bria Kam, personaliti YouTube terkenal dalam dunia lesbian. Bekas kekasih Chrissy, seorang lelaki, membuat kempen pornografi balas dendam lalu menyebarkan video mereka buat seks semasa Chrissy tidak sedarkan diri.