Randolph County Infirmary
Pasukan itu berhenti ke hospital Indiana di mana sesuatu mengusik Tanner lima tahun lalu. Mereka melintasi ambang lagi, bersenjatakan butiran baharu yang mengerikan tentang pengalaman ngeri itu.