Nopeming Sanatorium
Dakota, Chelsea dan Tanner kembali menghadapi kengerian mimpi ngeri zaman kanak-kanak mereka, sanatorium paling terkenal di Minnesota. Pasukan itu tidak pernah mempunyai keberanian untuk menghadapi keganasan di dalam -- sehingga kini!