Cambria County Jail
Yakin bahawa pengasingan dan kekeliruan adalah satu-satunya cara untuk mengasak ketakutan ke had mutlaknya, Dakota mengetuai pasukan ke Ebensburg, Pennsylvania, untuk menyiasat penjara bawah tanah jauh di Penjara Kaunti Cambria lama.