Rolling Hills Asylum
Tanner menghadapi ketakutan apabila pasukan itu meneroka wad New York yang dikatakan dihantui roh lelaki setinggi 7 kaki. Siasatan unik menyebabkan mereka menilai semula erti ketakutan.