Stalking Assassins
Nama permainan ini adalah serangan hendap. Ketahui cara haiwan di alam liar melaksanakan taktik ini dengan berpura-pura menjadi batu dan bersembunyi di kawasan cetek untuk menakut-nakutkan mangsa.