Chaos in the Canyon
Lisa dan suaminya bekerja keras membina rumah California mereka. Namun pengubahsuaian itu telah menimbulkan kemarahan kuasa jahat dan membahayakan nyawa mereka. Tiada pilihan lain, Lisa minta bantuan Cindy dan Steve untuk menyelamatkan keluarganya.