Shadows of Death
Cynthia dan Pedro mempunyai impian untuk tinggal di padang pasir Arizona tapi ia punah kerana kuasa syaitan yang ingin memisahkan mereka. Cynthia minta Steve dan Cindy carikan jawapan kerana hidup dan perkahwinannya dalam bahaya.