Cabin Fever
Lisa telah mengecapi impiannya sebagai pemilik kedai metafizik di Alabama tapi ia menjadi mimpi ngeri apabila ilmu hitam mula menghantui pekerja dan pelanggannya. Ami dan Steve ialah satu-satunya cara untuk selamatkan perniagaannya.