The Butcher
Penulis novel cinta, Donalyn berhadapan hal paranormal sepanjang hidupnya, ia mengancamnya apabila anak perempuannya berpindah semula ke rumahnya. Sejak itu, semuanya huru-hara dan Donalyn bimbangkan keselamatan keluarga dan hidupnya.