Seorang lelaki muda diberitahu dia telah dikutuk oleh jin jahat selepas ahli keluarganya jatuh sakit. Seorang wanita menderita di Delhi. Kedua-dua orang nampaknya terkena sihir yang dilemparkan oleh ahli keluarga terdekat.