Tickled Pink Pineapple
Empat cef mendapat kejutan khinzir yang besar dalam bakul pembuka selera dan bersemangat memasak daging khinzir untuk entree. Kemudian, dua cef terakhir gembira melihat nanas merah jambu dalam bakul pencuci mulut.