Drag Brunch
Dalam pertandingan yang meriah dengan semangat Pride, para cef mengubah pankek mentega kacang. Kemudian, bahan pelangi di dalam bakul entree bukanlah kejutan yang menggembirakan dan drama aiskrim dalam pusingan pencuci mulut membuatkan para juri teruja.