Battle Italiano: Tuscany
Empat cef memasak makanan Tuscany yang segar, penuh gemilang dan sensasi. Untuk hidangan pembuka selera, mereka perlu membuat pilihan yang baik untuk daging tanpa lemak serta menghadapi masalah keyakinan dan kecekapan untuk mara ke peringkat akhir.