Battle Italiano: Puglia
Empat cef dapat inspirasi daripada "ibu kota minyak zaitun" Itali apabila mencipta masakan pantai dari Puglia. Dalam pusingan pembuka selera, kesilapan cef menyebabkan bau busuk di dapur, dan kaktus mencipta situasi menarik dalam pusingan pencuci mulut.