Playing with Fire: High Stakes
Bermain dengan api adalah perkara serius dalam pertempuran awal stik dalam kejohanan penuh api Chopped ini. Tembikai pelik menambah cabaran pembuka selera, dan cef diberi kepingan daging gergasi dan hanya 30 minit dalam pusingan hidangan.