Playing with Fire: Wild Things
Dalam pertempuran kejohanan api langsung ini, para peserta mencabar diri dengan permainan liar dalam setiap bakul. Dalam bakul pembuka selera, makanan ringan Korea yang rangup adalah kejutan menyeramkan, dan para juri mengunyah hidangan pembuka buaya.