Ballpark Baskets
Makanan stadium terkini adalah besar dan penuh sensasi, jadi apabila empat peserta berani mendapat makanan padang dalam setiap bakul, para juri mempunyai jangkaan yang tinggi. Hidangan pembuka selera ada keju, buah dan doh.