Chef's Best Friend
Selain memasak pembuka selera, hidangan pembuka dan pencuci mulut, cef yang sayang anjing turut memasak untuk juri anjing! Keadaan boleh jadi "kecoh" jika anjing mengganggu kerja keras mereka.