Bersedia untuk kemewahan tulen! Kirsten memukau dengan roti choux menakjubkan, roda karamel dipenuhi kacang dan kerepek coklat yang diseduh sitrus. Dia mendedahkan petua dan helah terbaiknya untuk menguasai coklat seperti seorang profesional.