Kirsten memulakan dengan kek lapis coklat mewah dan bar badam butterscotch yang tidak dapat ditolak. Dia juga terima cabaran pencuci mulut 10 minit dan berkongsi petua kreatif mengubah kek sisa menjadi hidangan baru yang menarik.