Kirsten memukau dengan kek cawan corak harimau bintang, gula-gula coklat yang lazat dan macaron sempurna. Dia menamatkan musim dengan satu lagi cabaran pencuci mulut 10 minit yang menarik, mengilhamkan anda untuk membakar karya agung anda sendiri.