Legacy or Loyalty
Kathy Fang merancang jamuan kejutan untuk restoran ayahnya dengan harapan untuk mengukuhkan semula keyakinannya dan dapatkan restu untuk meneruskan perluasan. Sementara itu, ketegangan antara Long dan Lillian memaksa Kathy membuat keputusan besar.