Fully Booked
Kathy Fang dan pasukannya bekerja ganda untuk menutupi konvensyen teknologi selama beberapa hari yang membawa ribuan profesional ke Fang. Kathy membuka ketiga-tiga tingkat restoran untuk pertama kali dan menguji rancangan perluasannya secara menyeluruh.